13 lutego 2013

Wieczór z herbatką i geografią ♥

Cześć Wam ! :)
Nie ma to jak ciepła herbatka malinowa z pigwą ^^ . A do tego ćwiczenia z geografii , tak ćwiczenia z geografii . Nadszedł czas , aby je uzupełnić ;D . Zostało mi jeszcze 24 stron ..




Ogólnie dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do tych udanych :) . Na matematyce się wyspałam ;d , zaś na wfie była wreszcie siatkówka <3 , a nie kolejne zajęcia z kosza . Powrót ze szkoły też nie był nudny . Nie tylko , że pewna kochana osoba wrzuciła mnie do śniegu , to do tego Alan i Patryk mnie natarli -.- Ale zemsta będzie słoodka ! :D

No to idę dalej uzupełniać ćwiczenia .
Do zobaczenia ! ;)




ps. zrobiłam dzisiaj parę fajnych zdjęć zdjęć :D :))





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!