13 marca 2013

Outfit !

Cześć !
Ostatnio zastanawiałam się , czy zrobić post o outficie . Nie jestem dobra w dobieraniu ciuchów do szkoły , ale mam nadzieję , że przynajmniej paru osobom się to spodoba :)

Ubrałam czarne jeansy i białą bluzkę z napisem : ' THE WILD ONE '
oraz czarny sweterek . 






Do tego wybrałam czarne , nowe coversy i kolorową chustkę , aby dodać trochę koloru :)









































Na dziś to wszystko :)
Jeżeli macie jakieś pytania , to pytajcie tutaj :

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!