10 czerwca 2013

w skrócie.

Cześć!
Jak Wam mija dzień? U mnie nie jest najlepiej, ale nie będę narzekać. :)
Miałam nadzieję, że dzisiaj zaświeci znów słoneczko tak jak w weekend, ale myliłam się. Znowu otoczyły mnie szare chmury i runął deszcz. :C
Ale słyszałam, że nadchodzą upały, czyli czekają mnie gorące dni! 30 stopni!
Czuję, że będę często odwiedzać pływalnie. Mam nadzieję, że Was też czeka ładna pogoda. ;)


W ogóle, zbliża się wielkimi krokami koniec roku szkolnego. Ja niestety kończę już 3 gimnazjum i przyznam, że będę tęsknić za moją klasą. :c
Będę tęsknić za wygłupami chłopaków, za wf-ami z nimi, za wspólnymi polskimi i matematykami... 
Ale cóż, życie płynie dalej. :)
I taka tam 3f. :D


A czy mogę Wam przedstawić jeszcze mojego ukochanego Tofika? :D
Jest już z nami prawie rok. <3 A tyle radości nam już sprawił! ^^
Nie lubi ze mną robić zdjęć, dlatego mamy mało wspólnych. A zazwyczaj wszystkie są do tego rozmazane! :<

Ah, zamulacz mój. ;3



A więc, do następnego razu! Miłego wieczoru. :)

Macie jakieś pytania? http://ask.fm/SandraFesser

Krysia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!