30 czerwca 2013

Zawody!

Cześć!
Jak Wam mija niedziela? U mnie bardzo pozytywnie. :)
Dzisiaj rano ok godziny 9:00 rozpoczęły się zawody "Wakacje z wędką". Oczywiście najpierw było losowanie. Ja na szczęście wylosowałam 12, czyli fajne miejsce. ;)


Pogoda nie była idealna, padało, było zimno i wiał silny wiatr. Ale dało się przeżyć! :)
Po dwóch godzinach nadszedł czas ważenia. Mogę się pochwalić, że w sumie złowiłam 1,1 kg i w tym największą rybę. :D A więc zajęłam drugie miejsce i również wyróżnienie za największą rybę.
Oczywiście gratuluję Rafałowi, który zajął pierwsze miejsce. ;)


A poniżej moja ulubiona ryba od dzieciństwa. :D :D



Krysia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!