2 czerwca 2013

ZOO!

Cześć!
Jak Wam mija weekend? U mnie bardzo miło. :)
Wczorajszy wypad do zoo uważam za udany, nawet gdy padało. A resztę niedzieli spędzę przed lapkiem. Zaś wieczorem grill z rodziną. :)
Jeśli macie jakieś pytania, to pytajcie tutaj: http://ask.fm/SandraFesser.
A propos zoo, mam dla Was "parę" zdjęć. ;)

Od razu przy wejściu przywitał nas ten ptak. :D


Potem postanowiliśmy obejrzeć najpierw małpy, ponieważ mój brat już się zniecierpliwił. xd




A mogę Wam przedstawić króla Juliana i Marlenkę? hahaha :D







GRR! :D Uwielbiam to zdjęcie. :3
Było tam dużo ciekawych zwierzątek, ale chyba najbardziej spodobały mi się papugi i foki.
Narobiłam wiele zdjęć tym kolorowym ptakom. ^^





Mojego brata strasznie zainteresowały uchatki kalifornijskie, które co chwilę przypływały do ludzi. Przez długi czas nie mógł oderwać oczu. :D


Szkoda tylko, że nie było tego słoneczka, które dzisiaj świeci. :c
Miłej niedzieli! :)

Krysia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!