29 czerwca 2013

To już koniec .. i początek.

Cześć!
Trochę już późno, ale dam notkę.

Jakoś nie czuję tych wakacji. Została taka pustka .. Smutno mi. Wczoraj było zakończenie roku szkolnego i chyba z parę godzin żegnałam się z klasą. Możliwe, że niektórych widziałam ostatni raz. ;c Nadszedł koniec 3f po wspaniałych, wspólnych 3 latach.
Z drugiej strony cieszę się na kolejne 3 lata w liceum. Nowa szkoła, nowi ludzie, nowe życie. Ale szczerze mówiąc i tak będę tęsknić za 21 osobami, dzięki którym nie było nudno i zawsze miałam uśmiech na twarzy. :)
Poniżej parę naszych ostatnich zdjęć ..


Mam nadzieję, że w wakacje będziemy się bardzo często widywać. ;)
Życzę Wam udanych wakacji, dużo słońca i mało deszczu. <3
Dobranoc!
Krysia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!