13 lipca 2013

tak ogólnie.

Cześć!
Długo mnie tu nie było, ale po prostu nie miałam o czym pisać. :<
Jak Wam mijają wakacje? U mnie w sumie, to nawet ich nie ma. Jakoś ich nie czuję. Do tego pogoda się strasznie zmieniła. Jeszcze parę dni temu umierałam z tego gorąca, a teraz z domu bez bluzy ani rusz. Niby jutro ma być cieplej i mam nadzieję, że tak będzie. :)
Przez parę dni była u mnie moja przyjaciółka, Romcia. Można powiedzieć, że dwa dni to mało, ale ważne, że się dobrze bawiłyśmy! Brakowało mi takich dni .. Od przeprowadzki nie spotykam się już tak często z przyjaciółmi. W sumie, widywałam się często z nimi w szkole. Ale teraz są wakacje .. Z niektórymi osobami widzę się tylko parę razy na miesiąc. No cóż. Tak bywa. Przecież człowiek sobie nie wybiera życia. 

A wczoraj miał być wielki dzień. W planie miałam zrobić sobie kolorowe końcówki włosów. :D Dużo przeczytałam w internecie na temat farbowania kredą. Ale niestety, nikt nie napisał, że kolor z włosów będzie na szczotce, poduszce i bluzce. Nikt nie wspomniał, że kolor tak szybko zblaknie. Efekty nie były takie jakie sobie wyobrażałam. Po nieudanej próbie stwierdziłam, że spróbuję bibułą lub po prostu kupię zwykłą farbę. ;) Mam nadzieję, że końcowy efekt będzie taki, jak na zdjęciu.


A może Wy doradzicie mi, jaki kolor wybrać? ;>
Miłego dnia! :)

Krysia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!