23 lipca 2013

co u mnie?

No cześć!
Trochę późno już piszę. Ale kto teraz nie siedzi na facebook'u, ask'u czy innych stronach? Jest dopiero po 21. ;) Ostatnio brakuje mi tematów na notki. Macie jakieś propozycje? A może opisać Wam wczorajszy dzień?
Równo o 12 wpadła do mnie Sabrina. W sumie, był to bardzo miły dzień. :) Potem poszłyśmy na małą sesyjkę, a wieczorem spotkałam się z Dominikiem. <3 Zapomniałam wspomnieć, że zrobiłam sobie różowe końcówki włosów. :D Raz wyglądają na czerwone, raz na różowe, czasami nawet na rude. Ale to zależy od światła. Żałuję bardzo, że skróciłam włosy. Chciałabym znów mieć takie długie! Na szczęście szybko rosną, więc być może pod koniec wakacji znowu będą takie długie jak przed ścięciem. :)


Zbliżają się już wielkimi krokami Dni Gogolina, hahah. W sumie, najbardziej cieszę się na koncert Sylwii Grzeszczak. Bardzo lubię jej piosenki i mam nadzieję, że uda mi się wykombinować zdjęcie z nią. :D
Czeka mnie jeszcze BeachParty w Rogowie. W tamtym roku było nawet fajnie, sądzę że teraz będzie jeszcze lepiej! :)
A co u Was ciekawego? Jakieś plany na sierpień? ;)

KRYSIA

1 komentarz :

  1. super post !
    obserwuję i liczę na to samo :3
    wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!