3 lipca 2013

Nowości w szafie!

Cześć!
Dzisiejsze plany trochę się zmieniły. Miałam zamiar z kimś mile spędzić dzień, ale w rzeczywistości pół dnia spędziłam z kuzynką, a drugie pół dnia, niestety, przed komputerem. :c
Ostatnio mamy bardzo ładną pogodę! Słońce, ciepło i zero deszczu. Aż miło spojrzeć przez okno. ;)

Postanowiłam, że w dzisiejszym poście opowiem Wam, co nowego zagościło w mojej szafie.

♥ różowe szorty



♥ długie spodnie



♥ spódniczka



♥ okulary przeciwsłoneczne


Jak na razie, to wszystko. :)
Miłego wieczoru! ;)

Krysia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!