30 sierpnia 2013

20 faktów o mnie :)

Helo!
Jeszcze dwa dni wakacji i zaczynamy nowy rok szkolny. W sumie, to ja się cieszę. :)
Dzisiaj przygotowałam 20 faktów o mnie.

1. Uwielbiam projektować ubrania. Zawsze jak wpadnie mi coś do głowy muszę wyciągnąć zeszyt i to narysować. ;)
2. Od małego zbieram przeróżne figurki. Od porcelanowych aniołków po śnieżne kule. ♥
3. Staram się optymistycznie patrzeć na świat, lecz czasami mi to nie wychodzi. :/
4. Nazwa bloga powstała dzięki mojej klasie z gimnazjum. Mam na drugie imię Krysia i tak zaczęli mnie nazywać. :)
5. Wolę najgorsze upały od strasznych mrozów. W lato można zawsze schować się do cienia, pić zimne napoje albo pójść na basen, a w zimę trzeba bardzo ciepło się ubrać, założyć na siebie całą szafę, a dalej jest nam zimno. :<


6. Mam dwa telefony, czyli też dwa numery. Jeden z nich to samsung galaxy 551, a drugi to nokia C2. Można stwierdzić, że nie przeżyłabym bez nich ani jednego dnia. :D
7. Moim ulubionym przedmiotem jest j. niemiecki. W sumie, lubię jeszcze matematykę, a nawet biologię. ;)
8. Uwielbiam żółte pomidory. Czerwone też lubię, ale tamte są lepsze. ^^
9. Będąc w podstawówce miałam więcej kolegów niż koleżanek. ;)
10. Kocham robić zdjęcia! Najbardziej lubię fotografować zwierzęta, rośliny i niebo. <3


11. Także zbieram zdjęcia. Mam własny album, w którym mam zamknięte wiele chwil, wspomnień. Zawsze mogę go otworzyć i przypomnieć sobie wiele przygód. :)
12. Uwielbiam koty. Mam nawet jednego - Tofika. ♥
13. Lubię grać siatkówkę. Uczę się poprawnie grać o 4 klasy podstawówki. Zaś oglądając sport w tv wolę ręczną. ;)
14. Marzą mi się turkusowe lub różowe włosy. Chciałabym moje kiedyś na te kolory zafarbować. Marzenia nic nie kosztują, hahah. :P
15. Jestem bardzo tolerancyjną osobą. Potrafię zaakceptować wszystko. :)


16. Mogę siebie zaliczyć do osób oglądających horrory, mimo że się boją, haha. Ale także lubię komedie, fantasty itd. :)
17. Mam wspaniałych przyjaciół, na których mogę zawsze liczyć. :) ♥
18. Uwielbiam naleśniki z serem i polewą czekoladową, mm. :3
19. Lubię chodzić do szkoły i się uczyć. Nie jest to dla mnie nic ciężkiego. Mam w planie postarać się w tym roku szkolnym o czerwony pasek na świadectwie! :D
20. Mam chłopaka, którego bardzo kocham. <3 Niedługo, dokładnie 7 września, mamy naszą pierwszą rocznicę. :)


Do zobaczenia!




8 komentarzy :

  1. ja też uwielbiam koty i wole upały od mrozów
    :)) <3 + obserwuję
    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że w ogóle ktoś to przeczytał <3
      to ja też obserwuję :D

      Usuń
  2. Również obserwuje :)

    Pozdrawiam Klaudia!
    [www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ;D nigdy nie widziałam jeszcze żółtych pomidorów ;)heh

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcesz, mogę ci wysłać zdjęcie. mam ich pełno w ogródku ;D

      Usuń
  4. Ja też najbardziej lubię żółte pomidory, również kocham cykać fotki i też wolę upały niż mrozy. Mamy ze sobą trochę wspólnego ;D

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na notkę! Życzę Ci kolejnych, wspaniałych lat z Twoim chłopakiem! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!