6 sierpnia 2013

dwa w jednym.

Ahoj! :)
Co u Was? Mam nadzieję, że również u Was słoneczko. Postanowiłam, że opiszę Wam mój wczorajszy wypad na basen i napiszę trochę o dzisiejszych zakupach. :D
A więc, jak wcześniej napisałam, pojechałam wczoraj na basen w Zdzieszowicach. Nigdy wcześniej jeszcze tam nie byłam i mogę stwierdzić, że jest tam bardzo fajnie. :D Czyściutka woda, dużo "dodatków", nawet siatka. ^^ Wykorzystałam ładną pogodę, więc postanowiłam się opalić. Szkoda, że byłam tam tylko parę godzin, bo nawet trochę się nie opaliłam. Moja skóra lubi być blada, haha. :D Łapcie parę zdjęć.



Co do dzisiejszych zakupów, kupiłam sobie neonową sukienkę i skórzaną kurtkę. Była okazja, to czemu nie? :P Może i na zdjęciu są inne kolory, to sukienka jest żółta. :)



Jestem zadowolona z zakupów. :)
Do zobaczenia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!