2 sierpnia 2013

Rogów! ♥

Czeeść!
Co u Was? Mile spędzacie wakacje? Jak na razie, moje zaczynają być coraz lepsze. Plany, plany, plany - na reszcie ich nie brakuje. :) Jutro mam kolejne zawody, prawdopodobnie w niedzielę idę na urodziny do kuzynki, a w poniedziałek Krapkowice. Może we wtorek basen? Kto pójdzie ze mną? :D A dzisiaj? Dzisiaj był kierunek Rogów! Wybrałam się na rowerze, gdyż to zdrowszy dla nas i środowiska oraz tańczy transport od autobusów. ;) Jechałam dziś skrótami i w ciągu 30 minut powoli dojechałam. Jednak po powrocie moje nogi były jak "galareta". :D Oczywiście mile spędziłam tam czas. Odwiedziłam babcię, a potem Romcię i Sarę. <3 Postaram się teraz częściej robić takie wycieczki do Rogowa. :) Jak wspominałam wcześniej, jutro zawody. Na szczęście jutro będzie ładna pogoda, słoneczko i ciepło. Tym razem zawody będą w Pietni, faaajnie. :D Trzymajcie kciuki za mnie! ^^
Łapcie jeszcze zdjęcia ładnego widoku z mostu nad Odrą, heheh. :)




Zapraszam jeszcze na mojego photobloga klik i ask'a klik.
Do zobaczenia! :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!