3 sierpnia 2013

Zawooody!

Heej!
Jak mija sobota? U mnie bardzo dobrze, pełna niespodzianek. :)
Rano byłam na kolejnych i chyba ostatnich w te wakacje zawodach. Jednak była zmiana planu i odbyły się nad Odrą. Pogoda niby dopisywała - było słoneczko, ciepło itd. No właśnie! Nie ma to jak siedzieć 2 godziny w słońcu, gdy temperatura sięgała ponad 30! Ale dałam radę. Mimo iż ryby miały mnie, można powiedzieć, gdzieś, to i tak byłam potem mile zaskoczona. Nie sądziłam, że zajmę jedno z trzech pierwszych miejsc. Nie miałam zbyt wiele złowionych ryb, a wszystkie były malusienkie. Ale udało się! Hahah, mogę się pochwalić, że zajęłam 3. miejsce w grupie starszych. Nie jest źle. ;)



A teraz .. kolejna NIESPODZIANKA! :D
Wracając do domu, w centrum miasta, zobaczyłam to :


Jak myślicie, jest to zwykła koza czy koza górska? Hahaha, bo ja sama nie wiem. :D
Miłej niedzieli. Do zobaczenia! :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!