15 września 2013

about my hair.

Helo! ♥
Co u Was? Pewnie też macie nie za ciekawą pogodę, co nie? No cóż, przecież nadchodzi jesień. Nie zaliczam jej do moich ulubionych pór roku, ale ma swoje zalety. ;)

Dzisiaj postanowiłam Wam opowiedzieć jak dbam o moje włosy.
Używam szamponu i odżywki z nivea. Niedawno kupiłam sobie szampon na puszące się i trudne do ułożenia włosy. Co do odżywki, to używam "long repair". Często narażam moje włosy na zniszczenie, więc używam również balsam, mający na celu ochronę włosów przed wysoką temperaturą. Powiem szczerze, że jestem z niego zadowolona, gdyż kiedyś nie używałam nic na ochronę, co bardzo teraz żałuję, i przez częste prostowanie musiałam skrócić moje długie włosy. :< Teraz widać efekty. Wciąż prostuję włosy, ale tylko minimalnie są rozdwojone końcówki. O tak! :)


Polecam także "Biolsilk". Jest to odżywka z jedwabiu, różnych witamin i wyciągów z roślin. Sprawia, że włosy mam potem idealnie gładkie i miękkie w dotyku. Dodatkowo chroni moje włosy przed promieniami UV. :)


Miłego dnia! Do zobaczenia!



1 komentarz :

  1. bardzo fajny blog:) będę tu zaglądać częściej:) zapraszam do obserwacji:) ja już dodałam;) pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!