1 września 2013

back to school?

Cześć!
Co u Was? Jak spędzacie ostatnią niedzielę wakacji? Jak godzicie się z faktem, że po jutrze będziecie siedzieć w szkolnej ławce? Ja pogodziłam się z tym już dawno. Cieszę się nawet. :)
Macie już wszystkie książki, ćwiczenia i zeszyty? Ja ogółem mam to co potrzeba, ale brak mi jeszcze dwóch książek do niemieckiego i angielskiego. Dopiero teraz we wrześniu będę mieć specjalne testy dzielące nas na "zaawansowanych" i "początkujących". Heh, trzymajcie kciuki, bo z angielskiego jestem cienka. ;)
A teraz pokażę Wam moje "przygotowania".

♥ 11 książek (bez ang. i niem.) oraz 13 zeszytów.


♥ piórnik - według mnie najważniejsza rzecz.


♥ plecak, jeszcze z zeszłego roku - bez niego ani rusz :D


Na dni, gdy będzie mniej lekcji, mam fajną, brązową torbę z metalowym paskiem. ^^
To chyba wszystko. Miłego jutra! :D
Do zobaczenia!



4 komentarze :

  1. Fajny plecak ja osobiście nie lubię zbytnio czarnego ale plecak jest nawet spoko.
    Zeszyt z napisem Keep Calm jest śliczny :)

    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój plecak jest szary z czarnymi elementami ;)
      różowego już nie było :<

      Usuń
  2. fajny plecak<3

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/
    PS. usuń weryfikację obrazkową w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!