30 września 2013

dzień chłopaka!

Helo!
Jest dziś 30. września. Dla wielu jest to wyjątkowy dzień, co nie? No to chłopacy wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta! Dużo szczęścia, miłości i .. dobrych ocen w szkole. ;D No i oczywiście spełnienia najskrytszych marzeń. :) NAJLEPSZEGO! <3
Dzisiejszy dzień był bardzo miły, pomijając 2+ z wosu. Ale 5 z fizyki bardzo mnie zaskoczyło i do tego 3h siatkówki. A potem przyjechał do mnie Dominik, mhm. <3 Mam nadzieję, że spodobał mu się mój prezent. ;)
Jakie plany na jutro? Hm, najpierw 8h w szkole. W tym dwa niemieckie, dwie matematyki i dwie robotyki. Życzcie mi powodzenia, bo jak nie będzie ładnej pogody to padnę w tej szkole. :P Po szkole to jak zawsze, zadanie domowe, prezentacja na wok itd. Ale wiecie co? Upiekę babeczki. :D "Babeczki z bananami", czyli z bananowym nadzieniem, mm. ^^ Długi czas się zastanawiałam nad tym czy wybrać nadzienie bananowe czy truskawkowe. Ale zdecydowałam, że najpierw spróbuję bananowe, a za tydzień truskawkowe. Oby mi wyszły. :) Może napiszę jutro notkę na ten temat. A ja zmykam, dobranoc robaczki, hihi! ♥



I zapraszam Was na chwilę tutaj - KLIK :)
Do zobaczenia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!