28 września 2013

Opole!

Helo!
Przepraszam Was bardzo za aż prawie 2 tygodniową nieobecność. :C Niestety muszę się przyznać, że nie mam o czym pisać, a czasami nie miałam ani czasu. Może pomożecie mi? Jak macie jakiś pomysł na moje nowe notki, to napiszcie w komentarzu. Chętnie skorzystam z pomocy! :)
A teraz może przejdziemy do tematu dzisiejszej notki. Wczoraj spędziłam baaardzo mile dzień. Razem z Dominikiem pojechaliśmy do Opola. Szczerze, drugi raz w życiu jechałam pociągiem, serio. :D Może o moich zakupach opowiem Wam kiedyś indziej. :)
Jeszcze na chwilę wstąpiliśmy do kawiarenki na lody i cappuccino. Mm, było pyszne! ^^


 Powiem Wam, że wieczorem bolały mnie już nogi, a jadąc powrotnym pociągiem zasypiałam. Ale warto było, nie? ^^


No to do kolejnej notki! Dobranoc! ♥





1 komentarz :

  1. Świetny blog *.*
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!