2 września 2013

new school, new people, new beginning & surprise!

Helo!
Jak u Was po rozpoczęciu? Ja osobiście byłam zestresowana, bo byłam w szkole drugi, może trzeci raz, a wcześniej byłam tylko dokumenty złożyć. Nawet nie wiedziałam gdzie co jest. Na szczęście był przy mnie Dominik, a potem znalazłam jeszcze kolegę z klasy. W sumie, nie jest źle. Mam fajną klasę, parę osób znam, parę kojarzę, a resztę poznam. I szczerze powiem, że mam świetną wychowawczynię! :) Ojej, pamiętam jeszcze mój pierwszy dzień w podstawówce, czas tak szybko mija. Szkoda tylko, że wszyscy moi przyjaciele poszli do innych szkół, czuję się trochę sama. Ale cóż, teraz poznam nowe koleżanki i też będzie fajnie! Mam nadzieję, że równie ciekawie jak w gimnazjum. ;) Jutro czeka mnie 8 lekcji, porażka. Na pierwszych dwóch mam już testy z języków. Ale tym się nie martwię. A Wy ile lekcji jutro macie?
A teraz opowiem Wam, co mi się dzisiaj zdarzyło. Zacznę od tego, że mój brat idzie teraz do pierwszej klasy podstawówki, z czego się cieszy i nie cieszy. Nie umie zaakceptować tego, że nie będzie już zabaw z kolegami w "policjanta i złodzieja", nie będzie już klocków, samochodzików itd. Czeka go teraz nauka, a wiem, że on nie lubi się uczyć - jak większość. :D Gdybyście widzieli jego uśmiech od ucha do ucha, gdy zobaczył ogroomną tytę. Tyle słodkości! Ale największe moje zdziwienie było .. Nawet nie wiecie jakie poczucie humoru mają moja mama i babcia. Z okazji, że również idę do pierwszej klasy do liceum, żebym nie była zazdrosna, też dostałam tytę! Tak, pełną tytę słodyczy, haha. Ale taką maluutką. :D Naprawdę miła niespodzianka. ^^ Teraz mogę jeść i tyć, hahahah. xD



Do zobaczenia!



1 komentarz :

  1. Świetny post, fajnie się czyta:)
    Obserwuję i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, a także zapraszam do siebie również do obserwowania

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!