7 września 2013

to już rok ♥

Hej!
Dzisiejsza notka będzie wyjątkowa, gdyż mija dziś rok od kiedy jestem z Dominikiem, równy rok! ♥
Zaczęło się to ponad rok temu, po mojej przeprowadzce. Byłam tu sama, samotna. Ale poznałam pewnego chłopaka i moje życie obróciło się o 180 stopni, odmieniło się. :) Wcześniej była to przyjaźń. Wtedy nie sądziłam, że Dominik będzie najważniejszą osobą w moim życiu, na prawdę. Ale tak się stało i bardzo się z tego powodu cieszę. Kocham go bardzo i to się nigdy nie zmieni!


Dzisiaj był miły dzień. Spędziłam go z najlepszym chłopakiem na świecie, a potem jeszcze z przyjaciółką. <3 Jutro może wybiorę się na wiejskie dożynki w Gwoździcach.
Do zobaczenia!




3 komentarze :

  1. Jak najwięcej miłości! :*

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    nie pogniwam się jeśli klikniesz w baner po lewej stronie :) DZIĘKUJE

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!