1 października 2013

babeczki z bananami :)

Helo! ♥
Jest to pierwsza październikowa notka. Jesień daje się już poznać, wieczory i poranki chłodne, coraz krótsze dni i coraz dłuższe godziny przy grzejniku. Ale czekam na te dni, gdy drzewa będą tracić swe kolorowe liście. Jedyna zaleta tej pory roku według mnie. :) Nie przepadam za zimnem, wolę zdecydowanie najgorsze upały w lato niż marznięcie. Nie jedna to potwierdzi, co nie? ;)
Może przejdę do dzisiejszego tematu całej notki. Jak wczoraj wspominałam, upiekłam dzisiaj babeczki. Powiem Wam, że wyszły przepyszne! Tym bardziej, że tak fajnie potem pachniało w kuchni. Mhm. <3




Ja spadam kończyć prezentację na wok, do zobaczenia! :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!