26 listopada 2013

Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła :)

Helo!
Jak Wam mija dzień? U mnie .. Strasznie. Zaczynam żałować, że poszłam do liceum. W sumie, szkoła fajna, nauczyciele fajni, klasa wymarzona, ale materiał do nauki .. Eh, a zwłaszcza matematyka!
Ale głowa do góry. Złożyłam tu papiery ze świadomością, że nie będzie łatwo. Wciąż mam nadzieję, że mi się uda. Może jakieś korepetycje z matmy? Hm, zobaczymy. Zobaczymy jaką minę zrobi pani jak teraz będzie 5! O tak! :D Ale wiecie co? Jest przynajmniej jedna dobra rzecz dzisiaj - 5 z angielskiego. Mmm. <3
Jutro mnie czeka kartkówka z geografii, być może z biologii jakaś. W czwartek przesunięty tydzień temu sprawdzian z podstawy przedsiębiorczości. W piątek do tego poprawa z niemieckiego! Damy radę? Tak damy radę! ^^

A teraz słucham, co u Was w szkole? ;>


Zostawiam Was z nutką i idę sobie poćwiczyć, a potem nauka. :)
http://www.youtube.com/watch?v=1w9DiGlZksU
Do zobaczenia! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!