3 listopada 2013

muzyczna lista :)

Helo! ♥
Dzisiejszym tematem jest muzyka. Tak, muzyka. :) Jest ona dla mnie bardzo ważna. Można powiedzieć, że niektóre piosenki dają mi ogromną siłę i energię, by zmierzyć się z tym światem. Była ona przy mnie od małego, już jako paroletnie dziecko słuchałam czego się dało. Wystarczył śpiew ptaków i szum drzew albo zabawkowe organki, które wytwarzały przeróżne dźwięki. Byłam szczęśliwym dzieckiem, jednak gdy wszystko zaczęło się dosłownie walić, to ona trzymała mnie na duchu. Muzyka to coś niezniszczalnego, nikt mi jej nie odbierze. Jest ona dla mnie jak przyjaciółka. <3

"Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza."

Może zrobię listę moich ulubionych piosenek, co? :)
Zacznę od najnowszych, które mi się niedawno spodobały.

♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪

1. Katty Perry - Roar.


2. Rudimental ft. Ella Eyre - Waiting all night.


3. Afrojack & Shermanology - Can't stop me.
Ta piosenka chyba najbardziej mi pomagała w najcięższych chwilach.


4. Alesso vs. One Republic - If I lose myself (Alesso remix).


5. Bingo Players ft. Far East Movement - Get up.
Uwielbiam teledysk, chyba najbardziej! :D


6. Justin Bieber ft. Nicki Minaj - Beauty and a beat.


7. John De Sohn ft. Kristin Amparo - Dance our tears away.


8. Naughty Boy ft. Sam Smith - La La La.


9. David Guetta ft. Sia - Titanium.


lubię to też w tej wersji KLIK

10. Burns - Lies (Otto Knows Remix)


11. David Guetta ft. Taped Rai - Just one last time.


12. Far East Movement ft. Cover Drive - Turn up the love.


13. Far East Movement ft. Justin Bieber - Live my life (Party Rock Remix).


14. Remo ft. Doniu, Amila - Without you (Pozdro z piekła).


15. David Guetta ft. Ne-Yo, Akon - Play hard.


♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪

A Wy jakie piosenki lubicie? :)


6 komentarzy :

  1. fajne piosenki :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, ale u mnie nie ma takiego czegoś jak "obserwuj za obserwuj" :)

      Usuń
  2. 9 <3
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona to numer 1 <3

    Świetny blog
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 2 jest cudny! A teledysk... <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rudimental-uwielbiam:)
    obserwuję jesli chcesz, również mnie zaobserwuj,
    zapraszam na konkurs:)

    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!