16 listopada 2013

o wszystkim i o niczym.

Helo!
Znowu tyle czasu mnie nie było na blogu .. Przepraszam. Nie mam o czym pisać, a coraz częściej nie mam czasu. Matematyka robi swoje, nawet niemiecki coraz gorzej mi idzie. Zalety liceum. </3 A więc, dzisiejsza notka będzie o wszystkim i o niczym. :) To co u Was? Jak z pogodą? U mnie szczerze, to nie najgorzej. Mimo że rano jest zimno, a czasami pada, to nie narzekam. Przecież mogło być gorzej. W tamtym roku tonęliśmy już w śniegu. ;) W szkole aż tak źle też nie jest, pomijając matematykę i niemiecki. Zaczynają mnie one przerażać. |x-2| < |x|  - rozumie może to ktoś? ^^ Co do niemieckiego, nie spodziewałam się, że będę miała takie oceny z takich łatwych tematów. Trzeba wziąć się w garść! Kurcze, przecież ja chcę pisać maturę z rozszerzonej matematyki i rozszerzonego niemieckiego! W sumie, jeszcze 3 lata .. Ale czas szybko minie.
A jak Wam idzie z nauką? :)


Zapraszam Was jeszcze na mojego ask'a TUTAJ KLIK. Jak chcecie, możecie zajrzeć też na mojego tumblr'a. :)






2 komentarze :

  1. Mnie też nie najlepiej idzie z matmą i w ogóle z ocenami... Współczuję niemieckiego w szkole.
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co współczuć, ja lubię niemiecki :) tylko dobija mnie to, że zawsze brakuje mi 0,5 pkt do piątki. a zależy mi na 6 na koniec ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!