2 listopada 2013

Wszystkich Świętych & co nieco o Warszawie :)


"Kim Ty jesteś, ja byłem. Kim ja jestem, Ty będziesz" ~ człowiek zmarły.

Cześć!
Jak każdy wie, wczoraj było Wszystkich Świętych. Zapewne byliście z rodziną na cmentarzu zapalić znicze. Dla mnie był to wyjątkowo smutny dzień .. Od śmierci dziadka minął niecały rok. Od przeprowadzki tak często go nie widywałam jak kiedyś. Jeszcze dwa lata temu mogłam z nim pogadać codziennie. Miałam tylko parę metrów do niego .. Strasznie żałuję, że nie bywałam w Rogowie częściej, strasznie ....

"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"


 இ  ஐ  ஐ  ஐ  ⓚ  ⓨ ⓢ ⓘ ⓐ ⓢ ⓣ ⓨ ⓛ ⓔ  ஐ  ஐ  ஐ  

Teraz może opiszę Wam mój wyjazd z klasą A i B do stolicy. ;)
Pierwsze co od razu zauważyłam to budynki. Nie są to te same co w Opolu. Było wiele wieżowców. Wyglądały jak ze szkła. Drugie, co wpadło mi w oko, to chodniki. Tak, chodniki. W niektórych miejscach były szersze niż sama droga! :D


Po ¼ dnia jazdy autobusem dotarliśmy do Pałacu Kultury. 


A potem do Muzeum Techniki!
Nie będę Was męczyć zdjęciami, bo mam ich na prawdę dużo. :D


Bardzo mi się też podobała Warszawa nocą. :)


No i stadion! ^^



Drugiego dnia pojechaliśmy do Centrum Nauki "Kopernik".


Najbardziej mi się chyba podobało "Niebo Kopernika", czyli w planetarium. :o

  இ  ஐ  ஐ  ஐ  ⓚ  ⓨ ⓢ ⓘ ⓐ ⓢ ⓣ ⓨ ⓛ ⓔ  ஐ  ஐ  ஐ  

A o czym chcecie następną notkę? :)


1 komentarz :

  1. Pewnie , że obserwujemy ;) Fajny blog , gdyby nie Twój komentarz z linkiem pewnie jeszcze długo nie natrafiłabym na twojego bloga.
    Zapraszam do obserwacji mojego :)

    http://worldbyally.blogspot.com/

    Ola xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!