3 grudnia 2013

świątecznie.

Cześć!
Co u Was? Macie już śnieg? U mnie niestety jeszcze nie ma. Niech na reszcie zacznie padać! Jak to, święta bez śniegu mają być? O nie! A co u mnie? Hm, teoretycznie dobrze. A w praktyce? Mogłabym się kłócić ..
Ostatnio wzięłam mnie faza świąteczna. Prawdę mówiąc, dopiero zaczął się adwent. Ale bardzo się cieszę, od dwóch lat pierwszy raz czuję, że idą święta. Wczoraj nawet widziałam pierwszą świecącą choinkę z Gogolinie, heh. :) Nawet byłam kupić nowe oświetlenie na moją! Tak bardzo lubię światełka, że to moje jedyne oświetlenie w pokoju dzisiaj. :D


No to teraz słucham, co u Was? :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!