20 grudnia 2013

klasowa Wigilia :)

Cześć!
Codziennie sobie obiecuję, że będę częściej dodawać notki, ale jakoś mi to nie wychodzi. Mamy teraz wolne, więc wydaje mi się, że obietnice zamienią się na czyny. :)
Jak mówi tytuł, dzisiaj mieliśmy Wigilię klasową. Trochę się zdziwicie, bo nie było barszczu, ryby czy świątecznych ciasteczek - ale pizza. No cóż, nie byłam za, ale większość przegłosowała. Czasami przydałaby się opcja "liberum veto", nie? Ale i tak było bardzo fajnie, mimo że najadłam się aż do bólu brzucha. Ładną mieliśmy też choinkę, tak samo jak prezenty. Dziękuję za mój prezent! :)


Mogę się pochwalić, że dostałam żel pod prysznic, balsam do ciała i antyperspirant. No i słodkiego też nie zabrakło! <3 :)



A Wy też mieliście dzisiaj Wigilię? Co dostaliście? :)



5 komentarzy :

  1. Bardzo fajne prezenty ;)
    Ciekawy pomysł z tą pizzą na wigilię ;p Chociaż ja chyba też tak jak ty wolałabym tradycyjne potrawy:)
    Obserwuje ! http://workandart.blogspot.com/ <- Może też zaobserwujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia moja wigilia klasowa była w podstawowce, nastepne klasy już nic nie organizowały :)
    Obserwuje i licze na wzajemnosc z Twojej strony :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent dostałaś. W naszej szkole prezenty dajemy sobie w Mikołajki .


    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam wigilię, i dostałam kalendarz rodzinny :/
    Pocieszające. A ograniczenie było do 30zł.
    Cieszę się, bo wylosowałam moją bff i ona powiedziała
    że to co jej kupiłam, to najlepsze co dostała na wigilię ;)
    Cieszę się z tego :)))

    Zapraszam do mnie: www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dostałam płytę seleny <3
    obserwujemy? nowy post
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!