6 grudnia 2013

Mikołajki :)

Helo!
Dzisiejszy dzień w sumie minął mi całkiem dobrze. Byłam na Dniu Promocji mojej szkoły, niestety musiałam. Prawie wszyscy uczniowie mogli się wyspać, a ja musiałam na 8 znowu do szkoły! Jestem w klasie robotycznej, więc moja grupa musiała przyjść. Razem z Ic gimnazjum mieliśmy ok 9 robotów. Wspólnie z kolegą jeszcze wczoraj zbudowaliśmy Ball Shooter'a, a przedstawialiśmy jeszcze Alpha Rex'a i elektryczną gitarę. :D :3 Potem poszliśmy wszyscy na część artystyczną, dziewczyny pięknie śpiewały. :) I te małe, malutkie dzieci, ćwiczące karate, ojeju. *-* A na koniec zauważyłam ciasta, hahaha. Ale nie dałam się! Zjadłam tylko 3 kawałki. Do tego jak wróciłam do domu, to tyle słodkości się nagle znalazło. ^^


A jak Wam minęły mikołajki? :)
Do zobaczenia!


7 komentarzy :

  1. U mnie Mikołajki polegały na znalezieniu pieniędzy i czekolady w butach :D
    A potem nauczyciele nie pytali, więc tyle świętowania :D
    Pozdrawiam ♥
    PS. Jaki fajny robot :3

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy dzień miałaś . Cudny robot:-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog:) może obserwacja za obserwację albo dodanie mojego bloga u ciebie w ulubionych? lub po prostu wpadnij http://justine-juustine.blogspot.com/ jeśli nie to przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobrze mi minęły mikołajki ;)

    obserwujemy? :) www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa robotyczna ! ? hmm ciekawy profil
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to profil politechniczny z elementami robotyki ;) ale juz nas tak nazywają - grupa robotyczna :D

      Usuń
  6. :o Ale w fajnej klasie jesteś *,* Roboty <3
    zapraszam : agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!