13 grudnia 2013

świąteczna wishlista :)

Helo!
Zauważyłam na innych blogach, że wiele osób przedstawia swoje "wishlisty", więc postanowiłam, że teraz moja kolej. ^^


a więc.... :)
1. Lustrzanka Nikon d3200 - marzę o nim już od dawna i strasznie ucieszyłabym się z takiego prezentu. <3
2. Laptop - nie ważne jaka firma, czy inni taki mają, ważne by był. :D
3. Kurtka zimowa "parka" - najlepiej oliwkowa, bardzo mi się podoba.
4. Mgiełka - kupuję ją i kupuję, a dalej jej nie mam. ;D
5. Torba "adidas" - idealna do szkoły, gdyż plecak już mi się znudził. :)
6. Kolczyki z AVON - zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia!
7. Ciemna jeansowa koszula - pożyteczna, do wszystkiego. ;)
8. Czarne leginsy i "galaxy" - w ostatnim czasie w mojej szafie zaczęło brakować czegoś takiego.
9. Rajstopy w serca i wstążki - mhm, piękne. :)
10. Najlepszy tusz podkręcający rzęsy i eyeliner - tylko tego mi brakuje!

A co wy byście chcieli dostać na święta? :)





3 komentarze :

  1. ja bym chciała dostać laptopa. ;)
    niuntis.blogspot.com - ostatni dzień konkursu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała nowy aparat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o lustrzance, ale niestety wiem, że jej nie dostanę :c
    Ogółem u mnie w domu nie mam jakiś dużych prezentów, ewentualnie jakieś przydatne upominki ;p
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!