28 grudnia 2013

święta, święta i po świętach :)

Cześć!
Na początku chciałabym przeprosić wszystkich za problemy związane z hasłem, przepraszam! Niestety mam małe problemy osobiste i nie miałam innego wyboru. Mam ogromną nadzieję, że niedługo nie będę musiała mieć już hasła. Jeszcze raz bardzo mocno przepraszam.

W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć, co dostałam na święta. :)
Niestety nie mam za bardzo zdjęć. 

Pierwszym prezentem, który mi się najbardziej spodobał, były nowe słuchawki do telefonu, tzw. nauszne. Drugimi były słuchawki z mikrofonem do komputera. Bardzo się cieszę, gdyż uwielbiam śpiewać karaoke (mimo że nie potrafię :D).
Dostałam jeszcze parę kosmetyków i ładne pudełka na nie oraz peeełno słodyczy. ;)
Od D. dostałam ślicznego kwiatka w doniczce w kształcie renifera. ^^
Dziękuję! ♥


A co Wy fajnego dostaliście? :)

Też macie 2 i 3-go stycznia wolne? Moja szkoła tak ma. Bardzo się z tego cieszę, bo mój brat musi iść się uczyć, a ja nie muszę stawać o 7 rano. :D Później mamy ferie zimowe, ferie świąteczne (Wielkanoc), długi weekend majowy, a w czerwcu luz w szkole. Tyyyle wolnego, cieszycie się? ^^

Do zobaczenia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!