30 czerwca 2013

Zawody!

Cześć!
Jak Wam mija niedziela? U mnie bardzo pozytywnie. :)
Dzisiaj rano ok godziny 9:00 rozpoczęły się zawody "Wakacje z wędką". Oczywiście najpierw było losowanie. Ja na szczęście wylosowałam 12, czyli fajne miejsce. ;)


Pogoda nie była idealna, padało, było zimno i wiał silny wiatr. Ale dało się przeżyć! :)
Po dwóch godzinach nadszedł czas ważenia. Mogę się pochwalić, że w sumie złowiłam 1,1 kg i w tym największą rybę. :D A więc zajęłam drugie miejsce i również wyróżnienie za największą rybę.
Oczywiście gratuluję Rafałowi, który zajął pierwsze miejsce. ;)


A poniżej moja ulubiona ryba od dzieciństwa. :D :D



Krysia
Czytaj dalej »

29 czerwca 2013

To już koniec .. i początek.

Cześć!
Trochę już późno, ale dam notkę.

Jakoś nie czuję tych wakacji. Została taka pustka .. Smutno mi. Wczoraj było zakończenie roku szkolnego i chyba z parę godzin żegnałam się z klasą. Możliwe, że niektórych widziałam ostatni raz. ;c Nadszedł koniec 3f po wspaniałych, wspólnych 3 latach.
Z drugiej strony cieszę się na kolejne 3 lata w liceum. Nowa szkoła, nowi ludzie, nowe życie. Ale szczerze mówiąc i tak będę tęsknić za 21 osobami, dzięki którym nie było nudno i zawsze miałam uśmiech na twarzy. :)
Poniżej parę naszych ostatnich zdjęć ..


Mam nadzieję, że w wakacje będziemy się bardzo często widywać. ;)
Życzę Wam udanych wakacji, dużo słońca i mało deszczu. <3
Dobranoc!
Krysia
Czytaj dalej »

27 czerwca 2013

komersowo :)


Cześć!
Pamiętam jeszcze ten pierwszy dzień w gimnazjum, a jutro ostatni raz idę do tej szkoły. Strasznie mi smutno, bo będę tęsknić za "f" jak fantastyczni! Ale cóż, życie toczy się dalej. :)
We wtorek mieliśmy jeszcze komers. Stwierdzam, że była to bardzo udana zabawa! Oczywiście, występ chłopaków był najlepszy - Trzej Młodzi Tenorzy. Mistrzowie <3 Niestety nie mam zdjęcia z nimi, ale ktoś inny ma. :D


Tańczyliśmy do północy i było po prostu .. aż brak mi słów! :D



Oczywiście, zdjęcie z Dorkiem też musi być! ;d
Jutro po świadectwo i resztę dokumentów, a potem Opole z najlepszymi! <3

Krysia
Czytaj dalej »

12 czerwca 2013

Wakacyjnie!


Cześć!
Na reszcie mamy ładną pogodę. Koniec deszczowych, ponurych i szarych dni. Teraz czas na słońce, basen i wspólne wypady ze znajomymi! Mam nadzieję, że całe wakacje będą pełne słońca. A już niedługo. :)


Mhm, stęskniłam się już za tym niebieskim niebem. :D
Za pięknymi porankami, gorącymi po południami i ciepłymi wieczorami. <3




Macie jeszcze jakieś pytania ? To tutaj : http://ask.fm/SandraFesser <3

Krysia
Czytaj dalej »

10 czerwca 2013

w skrócie.

Cześć!
Jak Wam mija dzień? U mnie nie jest najlepiej, ale nie będę narzekać. :)
Miałam nadzieję, że dzisiaj zaświeci znów słoneczko tak jak w weekend, ale myliłam się. Znowu otoczyły mnie szare chmury i runął deszcz. :C
Ale słyszałam, że nadchodzą upały, czyli czekają mnie gorące dni! 30 stopni!
Czuję, że będę często odwiedzać pływalnie. Mam nadzieję, że Was też czeka ładna pogoda. ;)


W ogóle, zbliża się wielkimi krokami koniec roku szkolnego. Ja niestety kończę już 3 gimnazjum i przyznam, że będę tęsknić za moją klasą. :c
Będę tęsknić za wygłupami chłopaków, za wf-ami z nimi, za wspólnymi polskimi i matematykami... 
Ale cóż, życie płynie dalej. :)
I taka tam 3f. :D


A czy mogę Wam przedstawić jeszcze mojego ukochanego Tofika? :D
Jest już z nami prawie rok. <3 A tyle radości nam już sprawił! ^^
Nie lubi ze mną robić zdjęć, dlatego mamy mało wspólnych. A zazwyczaj wszystkie są do tego rozmazane! :<

Ah, zamulacz mój. ;3



A więc, do następnego razu! Miłego wieczoru. :)

Macie jakieś pytania? http://ask.fm/SandraFesser

Krysia
Czytaj dalej »

2 czerwca 2013

ZOO!

Cześć!
Jak Wam mija weekend? U mnie bardzo miło. :)
Wczorajszy wypad do zoo uważam za udany, nawet gdy padało. A resztę niedzieli spędzę przed lapkiem. Zaś wieczorem grill z rodziną. :)
Jeśli macie jakieś pytania, to pytajcie tutaj: http://ask.fm/SandraFesser.
A propos zoo, mam dla Was "parę" zdjęć. ;)

Od razu przy wejściu przywitał nas ten ptak. :D


Potem postanowiliśmy obejrzeć najpierw małpy, ponieważ mój brat już się zniecierpliwił. xd




A mogę Wam przedstawić króla Juliana i Marlenkę? hahaha :D







GRR! :D Uwielbiam to zdjęcie. :3
Było tam dużo ciekawych zwierzątek, ale chyba najbardziej spodobały mi się papugi i foki.
Narobiłam wiele zdjęć tym kolorowym ptakom. ^^





Mojego brata strasznie zainteresowały uchatki kalifornijskie, które co chwilę przypływały do ludzi. Przez długi czas nie mógł oderwać oczu. :D


Szkoda tylko, że nie było tego słoneczka, które dzisiaj świeci. :c
Miłej niedzieli! :)

Krysia
Czytaj dalej »