25 stycznia 2014

Wszys­cy każde­go dnia prze­mie­rza­my niebo i wszys­cy brniemy przez piekło.

Helo!
Co u Was? U mnie straaasznie zimno, brr. A słyszałam, że akurat na moje ferie będą przerażające mrozy i niby nawet -30 stopni. Ojej! Na szczęście nie będę musiała wstawać o 7 rano z ciepłego łóżka i iść w śniegu do szkoły, tylko będę siedziała pod kołderką. :3

Dzisiaj przygotowałam taki mały mix inspiracji, rzeczy, które po prostu uwielbiam. :))


A jak Wam idzie w szkole? Jakie macie średnie? Ja niestety nie mam takiej jaką chciałam, ale mam tylko dwie trójki z czego się bardzo cieszę! :)

Przy okazji chciałabym zaprosić Was na mojego tumblr'a. :)


Życzę Wam miłego dnia. Do zobaczenia! ;)


3 komentarze :

  1. Wejdę na twojego tumblra ; ))
    Bardzo fajny blog więc obserwuje i byłoby mi bardzooo miło gdybyś zrobiła u mnie na blogu to samo ;)
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tumblr!
    Jejku strasznie mi zimno i nic mi się nie chcę!
    Średnia jest ok ok ok xoxo

    Zapraszamy: solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój tumbrl :)
    Obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! :)
    http://nattashaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!