11 stycznia 2014

"Najpiękniejsze chwile w życiu często przychodzą niezapowiedziane."

Helo!
Co tam u Was? Jak Wam mija weekend? :)
Ja cały spędzam u mojego taty.
Jest dzisiaj bardzo ładna pogoda! Już od dawna świeci u nas słońce. Przyzwyczaiłam się już do tej wiosennej pogody. Niestety ma się nie długo zrobić zimniej. Jak ja nie lubię zimna. No cóż, zima to zima. Cieszy mnie za to fakt, że za 3 miesiące wiosna! A potem 17-tka! :)

Chciałabym Was zaprosić na mojego photoblog'a.
Byłabym na prawdę wdzięczna za każdy miły komentarz! :)
Bardzo chętnie też odwiedzę Wasze photoblog'i. ;)


Zostawiam Was z nutką i zmykam na kawę do babci, a potem jeszcze na chwilę do przyjaciółki. :)
Do zobaczenia!


12 komentarzy :

  1. Tez bardzo nie lubie zimy i rowiez czekam na wiosne.
    Fajny blog, moze obs za obs? :)
    wika--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwacją ? :)

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za bardzo nie lubię "obserwuj za obserwuj" :)
      zależy mi, by obserwowano mój blog, bo się podoba, a nie na siłę ;)
      rozumiesz :)

      Usuń
  3. Weekend już niestety minął... ;/ jutro do sql..
    obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend mija jak? Za szybko xd
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeju ja też zaraz mam 17-stkę. xD Ja chcę nadal mieć te 16 . ^^
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, 17 to taki dziwny wiek i ogólnie dziwna liczba :c
      wiesz co? mamy dużo wspólnego :D
      też jestem z kwietnia, ale 22-go :3
      i też marzy mi się lustrzanka ^^

      Usuń
  6. wpadłam na twojego photobloga i masz śliczne tam zdjęcia ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog :)
    zapraszam do mnie :)
    może obserwowanie za obserwowanie?
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, zależy mi, by obserwowano mój blog, bo się podoba, a nie za to, że ja zaobserwuję, rozumiesz :))

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!