2 stycznia 2014

no to witaj 2014!

Heelo!
Jak Wam minął sylwester? Mój bardzo udany. Spędziłam go razem z moją przyjaciółką Sabriną. :) Zamówiłyśmy pizzę 55cm i się strasznie najadłyśmy. ;o Tradycyjnego piccolo też nie zabrakło! ^^
Powiem Wam, że zasnęłam dopiero o 6 rano i wstałam na obiad, haha. :D
To był najlepszy sylwester ever! Mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy. :)

Chciałabym Wam także życzyć w tym roku wszystkiego co najlepsze!
Dużo zdrowia, szczęścia, miłości, 
abyście osiągnęli swoje cele i spełniły się Wasze wszystkie najskrytsze marzenia!



Dzisiaj byłam na zakupach. Miał być to "mały" wyjazd, a kupiłam kurtkę, dwie bluzki i takie słodkie skarpetki w misie. :3 Najbardziej cieszę się z kurtki. Szukałam jej wszędzie, w wielkich centrach handlowych, w lokalnych sklepach, a nic nie umiałam znaleźć albo były za drogie. Ale los mi sprzyja! Znalazłam swoją wymarzoną kurtkę w sklepie, do którego już dawno nie zaglądałam. ;)

Postanowiłam dziś napisać tutaj, na tym blogu, o moich postanowieniach noworocznych. Gdybym je zachowała dla siebie, to bym się pewnie nie postarała. A tak to Wy o nich wiecie, więc nie będę chciała dać plamy, ohohoh! Obym przynajmniej spełniła część punktów w tym roku! :))

Moje postanowienia noworoczne:
1. schudnąć, hihi. :))
2. znaleźć na wiosnę pracę, ewentualnie na wakacje, chciałabym zarobić własne pieniądze na upragniony aparat.
3. odnaleźć swoje szczęście, uśmiechać się wreszcie szczerym uśmiechem, patrzeć na świat pozytywnie - po prostu cieszyć się z życia. :)

Hm, jest ich jeszcze tyle, ale 3 punkty wystarczą. ;)
Miłego wieczoru!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!