26 lutego 2014

Opole!

Helo! ♥
Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych! Mimo że musiałam wstać o 8:00 z łóżka w ferie, to i tak tego nie żałuję. Wybrałam się dziś do Opola na spotkanie z Sabriną. Trzeci raz w życiu jechałam dzisiaj pociągiem. :o Przyznam się, że przy każdym wstrząsie przeżywałam zawał. Nasłuchałam się już tyle o wypadkach na torach, że jakoś nie potrafię się przekonać do tego środka transportu. Wolę autobus. ;)
Najpierw poszłyśmy na zdjęcia. Zauważyłam kaczki płynące w wodzie i jak tylko aparat znalazł się w moich dłoniach, zaczęłam robić zdjęcia tym ptakom. :D Bardzo lubię fotografować zwierzęta.
Później poszłyśmy do solarisa. Zjadłyśmy pyszne lody! Te parę godzin szybko minęło. Wracałam znowu pociągiem i znowu przeżywałam zawały. :o
Ale dzień udany!




A jak Wam minął dzień? :)
Zapraszam - klik i klik.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!