17 lutego 2014

instagramowelove!

Helo!
Nareszcie doczekałam się upragnionych ferii! Niby zimowych, a bardzo wiosennych. Można spokojnie śmigać po podwórku w samej bluzie. I to w połowie lutego. :o A jutro ma być jeszcze cieplej! A więc szykuję już powoli rolki. Trzeba korzystać z okazji, co nie? :3
Jak spędzam ferie? Hm, tu i tam, ale raczej daleko się nie wybieram. Pewnie będę z nosem w książkach siedzieć. Mam co nieco do nadrobienia. W weekend jadę do taty. Może wyciągnę przy okazji R. z domu. Tak dawno się nie widziałyśmy! O M. i S. też nie mogę zapomnieć! Szkoda, że mieszkam tak daleko od nich, bo bym każdy dzień spędzała z nimi.
A kto z Was ma wolne? Jakie macie plany? :)



Niedawno założyłam sobie instagram'a. Byłoby miło, gdyby ktoś zajrzał, dał serduszko czy skomentował. :)


Dobranoc!


4 komentarze :

  1. Ja tam nie mam insta i żyje :)) za mną już egzaminy i także mam wolne :) pozdrawiam, miłych ferii
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ferie upragnione :D
    Kocham jeździć na rolkach i u mnie też jest tak wiosennie.
    Zamierzam poświęcić trochę czasu na ćwiczenia i długie spacery ;)


    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chodź ze mną, bo ja nie mam z kim :< ;p

      Usuń
  3. Zazdroszczę ferii, ja właśnie skończyłam. Wypocznij dobrze :))
    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!