2 lutego 2014

Liebster Blog Award!

Hej! ♥
Zostałam wczoraj nominowana przez worldbyally do Liebster Blog Award. Chciałabym bardzo za to podziękować. :)

„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.



A więc, oto moje odpowiedzi:

1. Twoje aktorskie odkrycie roku 2013...
Paul Walker. Jest mi bardzo smutno, że go już nie ma. Bardzo lubiłam film "Szybcy i wściekli", w którym on grał. Tak jakoś.. pasował do niego. :<

2. W domu preferujesz dres, twarz bez makijażu czy "pełne wyposażenie"?
Oczywiście, że dres jest wygodniejszy. A makijaż? Niepotrzebny w domu. ;)

3. Trzy rzeczy, które zrobię przed śmiercią to...
Hm, nie będzie to skok z bungee, podróż na drugi koniec świata czy impreza życia. Po prostu chciałabym skończyć studia, znaleźć dobrą pracę (może założyć firmę ^^) i przede wszystkim założyć rodzinę. :)

4. Mam słabość do...
Chyba do pewnej osoby. :)

5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Jeśli chodzi o rzecz, to nie dałabym rady bez internetu. Tak wiem, trochę głupia odpowiedź, bo przecież internet nie jest najważniejszy. Ale patrząc z drugiej strony, internet uczy, pomaga w kontaktowaniu się ze znajomymi itd. No cóż, potrzebuję internet.

6. Kto może zostać twoim przyjacielem?
Każdy. Wystarczy, że będę mogła tej osobie zaufać. W sumie, przyjacielem może zostać każdy, kto ze mną wytrzyma. :D

7. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?
Od dawna marzy mi się Ibiza albo Majorka. Nie przyciągają mnie imprezy, ale jednak coś mnie tam ciągnie. :)

8. Gdybyś mogła wystąpić w wybranym filmie, jaki by to był?
Ojej, nie wiem. Na pewno jakiś z happy end'em. Uwielbiam happy end'y. Może jakiś romantyczny? ^^

9. Trenujesz czy jesteś leniuszkiem?
Od zawsze byłam leniem. Ale postanowiłam to zmienić! Staram się teraz ćwiczyć dziennie, by spełnić jedno ze swoich marzeń.. W dodatku gram w siatkówkę. :)

10. Kawa, herbata czy kakao?
Bardzo trudna decyzja dla mnie. Lubię od czasu do czasu kawę, wieczorem zieloną herbatę, a w sobotni poranek kakao. Powiedzmy, że wszystko po trochu.

11. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Z jednej strony założyłam go z powodu nudy, a z drugiej, by dzielić się z innymi swoim życiem, zainteresowaniami itd. ;)

Nominować chciałabym:

A oto moje pytania:
1. Co najchętniej jesz na śniadanie?
2. Skąd wzięłaś pomysł na nazwę bloga?
3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
4. Jaki film mogłabyś oglądać do końca życia i nigdy by Ci się nie znudził?
5. Gdybyś otrzymała kupon na zakupy w ulubionym sklepie, co byś kupiła?
6. Co zainspirowało Cię do prowadzenia bloga?
7. Czego żałujesz w życiu?
8. W czym jesteś dobra?
9. Pokażesz kiedyś bloga swoim dzieciom?
10. Wyobraź sobie, że jesteś owocem. Jakiego smaku i koloru sok można z Ciebie wycisnąć?
11. Co poprawia Ci humor?

Mam nadzieję, że pytania Wam się spodobały. Będę wdzięczna, jeśli wyślecie do mnie linki z odpowiedziami - chętnie je poczytam. :)
Miłego wieczoru!



8 komentarzy :

  1. Eh... też bym chciała być nominowana haha

    zapraszam tutaj---->http://allegro.pl/show_item.php?item=3938013916

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi.:) Bardzo cieszy mnie fakt , że ucieszyła Cię moja nominacja. Buziaki, Ola xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację ;)
    Super odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej właśnie pojawiły się odpowiedzi ;)
      http://milka966.blogspot.com/

      Usuń
  4. Zostalam nominowa bardzo dziekuje ! :)
    moje odpowiedzi pojawia sie juz nie dawno :*
    natala-natalla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji <3 Też bym chciała polecieć na Ibizę ;3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny blog :)

    obserwujemy? ja już :)
    http://toothie-toothie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham czytać takie wpisy bo one ułatwiają poznak administratorkę bloga pod innym względem
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkiii.blogspot.com/
    obserwuje i czekam na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!