8 lutego 2014

ROK i dzień!

Helo! ♥
Wczoraj miałam moją pierwszą rocznicę bloga!
Dziękuję za 2902 wyświetleń, 90 komentarzy i 25 obserwatorów. Dziękuję za to, że od czasu do czasu ktoś tu zajrzy! To dla mnie bardzo dużo znaczy. :)

A co u Was? Też macie ładną pogodę? U mnie to już zagościła wiosna. Słońce nie znika, może czasem za chmurami. Słyszeć już od paru dni wszędzie śpiewające ptaki. Nawet gdzieniegdzie widać pąki na gołych gałązkach. Wraz z pierwszymi promykami i 10 stopniami w plusie, ja także ożyłam. Humor mam o wiele lepszy. Za to właśnie uwielbiam wiosnę! Niedługo zakwitną pierwsze kwiaty, przylecą bociany, kocham to. :) Wiosna to moja ulubiona pora roku. Także za to, że w kwietniu mam urodziny. Według mnie, to najlepszy okres na urodziny. ;)
A Wy? Też lubicie wiosnę?



Zapraszam na swojego ask'a KLIK.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!