22 lutego 2014

Tak po prostu za Tobą tęsknię, co noc, co świt, co oddech.

Helo!
Jak Wam mija sobota? :)
U mnie baaardzo leniwie. Nie wiedziałam, że mogę być aż taka leniwa. Na szczęście jutro już tak nie będzie! Po wczorajszym wypadzie na rolki na miasto, postanowiłam, że jutro znowu tak zrobię. Tym razem pojadę pojeździć sobie na wieś i odwiedzę przyjaciółki. :) Wczoraj przejechałam 8km. Dla niektórych to nawet mało, ale dla mnie to jednak dużo, po tym jak całą zimę nie widziałam rolek na oczy, hahah. Dziwię się, że nie mam zakwasów. :o Potrzebuję częstszych takich wycieczek! Polecam. ^^


Zastanawiam się, czy w następnej notce napisać fakty o sobie. Jest już na blogu post o sobie, ale myślę, że chętnie dowiecie się coś nowego o mnie, co nie? O, napiszę 100 faktów o sobie! :D

Feriowiczom życzę udanego drugiego tygodnia ferii, a reszcie miłego, ciepłego i słonecznego weekendu. :)
Do zobaczenia!


2 komentarze :

  1. Zakwasy możesz poczuć dopiero na drugi dzień ;) Też tak miałam, też bardzo lubię jeździć na rolkach więc jak w lecie jeżdżę to w sumie potem mnie nawet nogi nie bolą śliczne zdjecie :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ---> this-is-my-life-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię jeździć na rolkach. :)
    Ładne zdjęcie. c;
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!