18 kwietnia 2014

Wielkanoc coraz bliżej!

Helo!
Jak tam Wasze przygotowania? Wszystko już posprzątane? :)
Ja już skończyłam ostatnie obowiązki. A zaraz idę upiec babeczki!



Po ciężkich dniach, ostatnich przed świętami sprawdzianach i wielkim sprzątaniu, mogę nareszcie odpocząć. Szykują się bardzo miłe święta! Zapowiada się w niedzielę ładna pogoda i mam nadzieję, że pozostanie u nas na długo. Wielką Sobotę i Wielkanoc spędzam u taty i babci. Zapewne już szykują w ogrodzie gniazda, w których będą ukryte słodycze. Jak byłam mała, uwielbiałam takie poszukiwania. Po poświęceniu pokarmów szłam sama ułożyć gniazdko, a następnego dnia, gdy tylko otworzyłam oczy, biegłam sprawdzić, co dobrego dostałam. Teraz, można powiedzieć, że jestem już za duża, hahah, ale tradycja tradycją, zawsze sprawia frajdę. Zwłaszcza, gdy rywalizuje się z młodszym bratem - kto jest lepszym poszukiwaczem! To wspaniały widok patrzeć na dziecko, które cieszy się z takiej małej przyjemności. Nie potrzeba tu najnowszego telefonu czy najdroższej gry, wystarczy koszyk ze słodyczami, żeby na twarzy dziecka zagościł szczery uśmiech od ucha do ucha, prawda? :)
A poniedziałek? Oczywiście, lany poniedziałek! Czuję, że nie zostanę sucha. Idziemy do rodziny, więc będzie się mokrym! :D A może ktoś jeszcze przyjedzie mnie polać? Kiedyś powiedziano mi, że im więcej chłopaków przyszło polać dziewczynę, tym większe powodzenie będzie miała. Hm, ciekawe czy to prawda. ;)
A najlepsze co mnie w tą przerwę świąteczną spotka, to moje urodziny! Taaak, akurat w ostatni dzień wolnego, czyli wtorek, kończę 17 lat. :) Taka stara się czuję, haha! Przecież niedawno dopiero uczyłam się chodzić, pierwszy raz jechałam rowerem, kończyłam szkołę podstawową, pisałam egzamin gimnazjalny, a tu już prawie dorosła jestem. Chciałoby się wrócić do dzieciństwa, co nie? :)

No cóż, czas na prawdę szybko mija. Na tym kończę dzisiejszą notkę i idę piec pyszne babeczki.
A Wam życzę miłego popołudnia! :)
Do zobaczenia.


13 komentarzy :

  1. Ja jakoś nie czuje klimatu świąt. ale oczywiście posprzątałam i pomogłam w pieczeniu.
    Super post.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie i ciekawie prowadzisz tego bloga :)
    Obserwuję i miło by mi było gdybyś chciała mnie chociaż odwiedzić

    http://smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama mi dzisiaj przyniosła białe tulipany na święta, więc przyjemniej się zrobiło :)
    _______________________
    Jeżeli będziesz miała czas i ochotę to zaglądnij do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo świetna, wielkanocna zabawa! :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie. A

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już wszystko gotowe ;-)
    wesołych świąt <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie tu u Ciebie, obserwuję <3
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt życzę! <3!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :))) obs za obs ?
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo uwielbiam babeczki <3 wesołych!

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wesolych swiat i mokrego dyngusa <3
    Poklikasz u mnie w linki? Proszę pomóż spełniać dalsze marzenia !
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne zdjęcia! Ja dzisiaj piekłam babeczki :) Wesołych świąt!

    Proszę Cię również o wejście na mojego bloga SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i kliknięcie w fioletowy napis nad zdjęciami w notce „WIOSENNE ZAKUPY Z SHEINSIDE” (druga od góry). To dla mnie bardzo ważne, wystarczy kliknać, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny blog♥
    Obserwuje♥
    Alice-Aliceeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!