6 kwietnia 2014

zoo, udany dzień!

Helo! ♥
Zawiodłam się na samej sobie. Obiecałam, że będę tu częściej, a znowu na dwa tygodnie cisza na tym blogu zawitała. Ale teraz koniec! Ostatnia obietnica, przysięgam.
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo miło, udany na 100%! Razem z moim tatą i bratem pojechaliśmy do zoo. Pogoda dopisywała, było cieplutko i bez przerwy świeciło słońce - marzenie. Nie zgadniecie ile ludzi akurat dzisiaj wybrało się do zoo. Czułam się jak w mrowisku. :o




Sporo zwierzaków spało i grzało się w słońcu - leniwa niedziela. ^^
A najlepszy był struś! Gdy sięgałam po aparat, zatrzymywał się i ustawiał do zdjęcia, hahah. :D

Miłego wieczoru i poniedziałku!
Obyście również mieli taką ładną, słoneczną pogodę. :)
Do zobaczenia niedługo!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!