3 maja 2014

let us save the night, like castle sky ♥

 

Helo! ♥
Dzisiejsza notka tak na luzie, o wszystkim i o niczym. :) Mam już pomysł na dwie następne, ale to nie dzisiaj.
Pogoda się popsuła. Jest ponuro, szaro - strasznie tego nie lubię. Człowiek wtedy zamula i w ogóle nie wie, co ma robić, co nie? Ani wyjść na dwór spotkać się ze znajomymi, ani wsiąść na rower i zrobić sobie małą wycieczkę. W taką pogodę starczą mi słuchawki i jakaś dobra muzyka. Zwykle jestem w takie dni niedostępna, ale dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor! Mam nadzieję, że Wy też. :)
Oby jutro była ładniejsza pogoda, niech cały tydzień będzie słonecznie i cieplutko! Aż chce się wtedy żyć. W środę jadę na wycieczkę do Karpacza. Mhm, będziemy wchodzić na Śnieżkę. :D Mam nadzieję, że nie będzie sypać śniegiem, bo wiecie - góry, im wyżej tym zimniej, a nawet bywa, że w maju zimę maja. Nie, nie, nie, musi być ładna pogoda! Może po powrocie pokażę Wam parę zdjęć. ;)


Ten czas tak szybko mija, gdzie wrzesień, gdzie rozpoczęcie roku?! Za chwilę maturę będę pisała. Dopiero wiosna wygoniła zimę, a lato już tak blisko, i wakacje!
No to na rozchmurzenie tego ponurego wieczoru przesyłam Wam słoneczko z ostatnich pięknych dni. ♥
I z tym się żegnam. Do zobaczenia! Postaram się dodać jutro coś ciekawego. :)



1 komentarz :

  1. Czas strasznie szybko leci :/ Ładne zdjęcia :) U mnie pogoda całkiem ładna ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!