11 maja 2014

karpaczowe pamiątki!

Helo!
Późno piszę, wiem, ale co tam. :)
Jak pisałam ostatnio, byłam na wycieczce szkolnej w Karpaczu - na prawdę pięknym miejscu! <3 Mam wieeele zdjęć, ale pokażę Wam dopiero za tydzień. Będę miała wtedy dostęp do laptopa, który się nie zacina jak mój komputer. :P Ale... pokażę Wam, co sobie kupiłam. Przywiozłam ze sobą parę pamiątek. :)

♥ pocztówki, przeróżne pocztówki <3 była jeszcze jedna, ale komuś ją wysłałam ;)


♥ śliczna bransoletka, biała, uniwersalna, ale nadzwyczajna!

♥ poduszkę owieczkę ;3

Przyznam się, że uwielbiam wszystko, co jest pluszowe, dlatego ta owieczka jest dla mnie baardzo wyjątkowa. ^^


♥ prezent dla mojego braciszka, wielbiciela "Pingwinów z Madagaskaru" - pluszowy lemur! :D


Słodkie oczka ma, nieprawdaż? :D
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Nie kupiłam zbyt wiele, jak widać. :)

No i na koniec mała zapowiedź! ;D



A teraz chciałabym pozdrowić anonima, który z upragnieniem czekał na kolejną notkę i musiał się aż upomnieć. ;>

Dobranoc!




5 komentarzy :

  1. Cudna bransoletka
    http://smajlek.blogspot.com/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna owieczka i ten gif z nią :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne pamiatki! i swietny pomysl z taka zapowiedzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna owieczka :)

    http://paulinarzeszutek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!