14 maja 2014

nowości, nowości!

 

Helo!
Dzisiaj dodaję notkę o moich nowościach, które wpadły do szafy i kosmetyczki. :)
Nie jest ich wiele, ale jednak jestem zadowolona z zakupów. Rzeczy sprawdzają się jak najbardziej!
Niektóre kupiłam ponad tydzień temu, niektóre niedawno. Ale zdjęcia są z czasu, gdy jeszcze pachniały nowością. ;)

♥ czarne tenisówki, przetrwały nawet Śnieżkę!
Są bardzo wygodne, pasują do wszystkiego. Świetnie wyglądają z leginsami, które były moim drugim zakupem.

♥ czarne leginsy z zamkiem na dole, także wygodne.
Od jakiegoś czasu bardzo lubię chodzić w leginsach, więc cieszę, że znalazłam wreszcie czarne - pasują do każdego ciucha. ;)


♥ słodki pasek do spodni - w serduszka ^^

♥ kosmetyki - krem BB i krem nawilżająco-matujący ↓20 oraz żel do mycia twarzy z Nivea
Nivea to jedna z moich ulubionych firm, jeśli chodzi o kosmetyki. Mam z niej szampony, różne odżywki, a nawet pomadkę do ust. :)


Do zobaczenia niedługo! Powoli szykuję notkę z wrażeniami i zdjęciami z Karpacza. Obiecuję, że dodam ją jeszcze w weekend! :)


4 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się ten pasek,jest na prawdę świetny :D http://yes-lovemoneyparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne tenisówki :))
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam też te rzeczy z Under 20 :> fajny pasek i trampki, też lubię leginsy *o*
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Under 20 --> uwielbiam :3 ♥ !

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!