4 maja 2014

pani architekt?

 

Helo!
Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam jedno z moich marzeń. Gdy skończę liceum i napiszę maturę, idę studiować! A co? Architekturę wnętrz i później aranżację wnętrz. Kim potem będę? Sama jeszcze nie wiem. Chciałabym urządzać innym mieszkania, domy, projektować wnętrza. Straaasznie to lubię. Dlaczego? Hm... Zaczęło się to, jak byłam jeszcze mała. Moja kuzynka kupiła Simsy, to był taki hit. Siedziałam z nią przy tej grze godzinami. Budowałam tyle domów, całe miasta. A jak wróciłam do domu? Brakowało mi czegoś. Tej gry. Postanowiłam przelać swoje pomysły na kartkę. Spodobało mi się to jeszcze bardziej. Z czasem zaczęłam oglądać różne programy na temat urządzania domów, a moje projekty były coraz lepsze. Aż zauważyła to moja rodzina. Zaczęli mnie prosić o porady, gdzie powiesić obraz, jaki wybrać kolor tapety do salonu. Nakręciłam się jeszcze bardziej. Stąd się wziął pomysł, aby znaleźć pracę, którą bym polubiła. :)


źródło: google
Może kiedyś otworzę własną firmę, może nie. Ale mam ogromną nadzieję, że spełnię te marzenie.
Życzę również Wam, aby Wasze marzenia się spełniły! :)

Do zobaczenia!


7 komentarzy :

  1. Mam nadzieje, że Twoje marzenie się spełni :) Też lubię amatorsko projektować i w moim przypadku również zaczęło się od simsów haha no i zawsze doradzam w domu :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz takie ambitne plany i naprawdę to lubisz ;)
    Mam nadzieję, że Ci się uda

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. architekt - fajna sprawa :) !
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zawód - architekt :> ja chcę pracować na lotnisku :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie :)

    Obserwujemy? :)) Ty zacznij :)
    paulinaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu, będę wpadać częściej! <3
    +Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę)
    Jako nowa twoja czytelniczka, prosiłabym o kliknięcie w banner sheinside u mnie, pomożesz ? :)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!