24 maja 2014

sunny saturday!

Helo!
Przepraszam bardzo za tygodniową nieobecność, ale ten tydzień był straszny. Sprawdziany, kartkówki, obowiązki w domu, przygotowania do bierzmowania... Ale nareszcie znalazłam czas. :)
Niedawno wróciłam z bardzo ważnej Mszy Św., na której przyjęłam Ducha Świętego. Jakie wybrałam na trzecie imię? Karolina. :) Pogodę mamy wspaniałą, mimo że w czasie Mszy burza dała o sobie tak znać, że w pewnym momencie zamrugała żarówka. :o Ale szybko się rozpogodziło. Teraz słońce nie przestaje świecić nawet na chwilę, jest cieplutko i przyjemnie. Mam nadzieję, że tak będzie już codziennie i pogoda nie zrobi nam jeszcze jakiegoś psikusa. ;)


Po weekendzie czeka mnie dużo pracy, więc zmykam do książek się pouczyć, bo jutro zapewne nie znajdę czasu. Funkcje kwadratowe, druga wojna światowa, galaktyka i te sprawy. :D
A co u Was? Jak Wam mija sobota? Też u Was tak gorąco? :)

Przy okazji chciałabym poprosić o wejście tutaj → KLIK.
Byłoby mi i mojej przyjaciółce bardzo miło, gdybyście skomentowali. Dopiero zaczyna, dajcie jej szansę! :)
Miłego dnia! Good bay!


2 komentarze :

  1. Funkcje kwadratowe, nie zazdroszczę :<
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jutro sprawdzian z funkcji kwadratowej, tragedia będzie. xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!