3 czerwca 2014

co nowego w szafie?

Heeelo! :) ♥
Co u Was, kochani? Mam nadzieję, że macie ładną pogodę, bo u mnie pada, pada i pada. Wciąż jest ponuro i nawet na chwilę słoneczko nie wychodzi zza chmur. Taka senna wtedy jestem, zwłaszcza wtedy, gdy mam pełno rzeczy na głowie. ;_;

Dzisiejsza notka o moich ostatnich zakupach. :) Jestem z nich zadowolona, a najbardziej z tego, że zdążyłam na promocję w Cropp'ie!

♥ kupiłam świetny portfel i trafiłam na moją nową miłość... <3


♥ kolejnym zakupem były bardzo wygodne bluzki :)


♥ a na koniec spodenki, jeansowe i dresowe ;)


Powtórzę się jeszcze raz, jestem meeeega zadowolona, że upolowałam takie okazje. :3

A co u Was? Gotowi na wakacje? Jeszcze 24 dni!


2 komentarze :

  1. Świetne rzeczy. Śliczny portfel i zakochałam się w tych butach <3
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy, fajne te buciki!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!