1 czerwca 2014

Festiwal Robotów & Dzień Dziecka z wędką.

Helo! ♥
Co u Was? U mnie piękna pogoda, słoneczko świeci, ale jednak trochę chłodny wiatr wieje. A co u Was w szkole? Mam nadzieję, że macie same najlepsze oceny! Ja niestety nie osiągnę swojego wymarzonego celu, ale cóż, mam przed sobą jeszcze dwa wspaniałe lata liceum i wiele okazji do wykorzystania i naprawienia błędów. :) Powiem szczerze, że mało mi brakuje, ale nie jestem pewna, czy dałabym radę...
Jutro czeka mnie bardzo ważny sprawdzian z historii, który zadecyduje o ostatecznej ocenie na koniec roku. Trzeba się dobrze przygotować! Dlatego wieczór zarezerwowałam już dla kochanej historii. </3 Nie mogę również zapomnieć o matematyce. Nareszcie zaczynam coś rozumieć! :D W piątek nawet nauczycielka mnie pochwaliła za nagły postęp. Sama nie spodziewałam się, że jeśli usiądę nad funkcjami na parę godzin (czyt. pół dnia), to je ogarnę. Hahah, serio!

Dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam o ostatnich zawodach. Wczoraj byłam na Politechnice Opolskiej na pierwszych zawodach organizowanych przez nich na Opolskim Festiwalu Robotów. Było wieele ludzi, Brytyjczycy, Portugalczycy, Francuzi i Czechy! Z całej Polski byli. Robot mój i kolegi, którego nazwaliśmy "szatan", hahah, startował w dyscyplinie LegoSumo.


Niestety, nie wygraliśmy.Ale nie jest mi z tego powodu przykro. Nie zawsze musimy być najlepsi. Podstawą nie jest umieć wygrać, ale godnie przegrać! :) Wszystko czegoś nas uczy, mnie te zawody nauczyły wielu rzeczy. Mam już także pomysły na kolejne zawody. ^^


Kolejne zawody były dzisiaj, ale już nie brałam w nich udziału. Towarzyszyłam bratu. Dla jasności, były to zawody wędkarskie organizowane z okazji Dnia Dziecka. Taka dumna z brata jestem! Czwarte miejsce i to za pierwszym razem! :3 Ma to po mnie. ^^


Bardzo miły weekend, mam nadzieję, że Wasz też taki był! Do zobaczenia.





2 komentarze :

  1. tak mój weekend był bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na teście :)
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!