27 czerwca 2014

finally holidays!

 


Helo!
Nareszcie możemy odetchnąć od szkoły. Dzisiaj rozpoczęliśmy wspaniałe dwa miesiące wakacji, czasu na swoje pasje i spełnianie marzeń! :) Ogólnie jestem mile zaskoczona. Po trzech latach mam wreszcie czerwony pasek na świadectwie, zakończyłam pierwszą klasę ze wzorowym zachowaniem i otrzymałam nagrodę specjalną od naszej wspaniałej pani dyrektor. Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie!



Po uroczystości zakończenia wróciłam do domu i pobiegłam na pociąg. Byłam w Opolu z przyjaciółką na zakupach i zdjęciach, ale o tym będzie osobny post. :) Kupiłam dzisiaj świetne rzeczy, a wśród nich ostatnio wspomniane leginsy z motywem floral! Jestem zadowolona, że znalazłam je od razu w pierwszym sklepie. :D


Hm, jakie mam plany na wakacje? Nie mam ich dużo, ale parę się znajdzie. :)
  • przede wszystkim, w sumie pewnie jak każdy, chciałabym schudnąć i poprawić formę, hihi :)
  • mam w planie się nareszcie opalić, zabieram się za to od długiego czasu, a wciąż jestem blada jak mąka, haha.
  • strasznie marzy mi się umieć szpagat, dlatego mam w planie dużo się rozciągać, by pod koniec sierpnia powiedzieć: "tak, umiem szpagat!" :)
  • wycieczki rowerowe, duuuużo wycieczek, uwielbiam takie :)
  • najwięcej swojego czasu chcę poświęcić przyjaciołom!
  • a także chcę go poświęcić blogowi, mam zamiar posty dodawać regularnie co 2 dni :)
  • trochę to dziwnie zabrzmi, ale pouczę się z matematyki, ponieważ chciałabym w drugiej klasie mieć lepsze wyniki niż w tym roku i chciałabym mile zaskoczyć moją nauczycielkę :)
  • myślę również nad kursami z rysunku. w przyszłości mam zamiar studiować architekturę, więc czeka mnie egzamin z rysunku, dlatego warto by było zacząć się już przygotowywać :)

Mam nadzieję, że spełnię chociaż połowę swoich planów, gdyż straszny leń ze mnie.
A jakie są Wasze plany na wakacje? :)
Miłych, udanych, bezpiecznych, ciepłych i słonecznych najlepszych dwóch miesięcy w roku! ♥



Do zobaczenia.


8 komentarzy :

  1. Gratuluję paska i nagrody :)
    Trzymam kciuki zeby plany sie udaly :)
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody! :D
    Też sobie postanowiłam poprawienie formy, ale niekoniecznie chcę schudnąć, bo nie za bardzo mam z czego, ale ładny brzuszek by się przydał! ;)
    Niestety w wakacje nie odetchnę aż tak bardzo od szkoły, ponieważ będę uczyć się na konkurs ekologiczny. Sterta książek czeka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję paska i nagrody.Też mam zamiar nauczyć się robić szpagat^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje paska i tej nagrody oczywiście! Też mam dużo planów na wakacje i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować <3

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje czerwonego paska i nagrody, moje plany na wakacje są praktycznie takie same jak twoje xD

    To mój nowy blog było by mi miło gdybyś na niego wpadła. Za każdy komentarz jak również obserwacje odwdzięczam się tym samym. http://milenka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody, ja mam zamiar mieć pasek na świadectwie za rok, ponieważ będę już kończyć gimnazjum. Co do planów na wakacje to wszystko będzie spontaniczne. Na początku lipca przylatuje moja przyjaciółka z Wielkiej Brytanii i chcemy spędzić ze sobą jak najwięcej czasu, a w sierpniu może spędzę trochę czasu z koleżanką z klasy :).

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje paska :) Te legginsy z motywem flory spotykam wszędzie. Ja jakoś nie chce się opalać. Przeszło mi ;-;
    ...
    http://kikaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!