10 czerwca 2014

hot & sunny day!

 

Helo! :) ♥
Co u Was, kochani?
U mnie bardzo miło! Jest gorąco, upalnie i duszno. Ale przecież takie są uroki lata. :) Zagościł dziś u mnie w pokoju zapach siana. Kiedy tylko przyszłam do domu, od razu otworzyłam okno. Uwielbiam ten zapach, taki wakacyjny!
Za tydzień będą wystawiane oceny, o co bardzo się denerwuję. Zależy mi na czerwonym pasku, a nie wiem, czy dam radę. :(


A teraz chciałabym Wam przedstawić wspaniały sposób na śniadanie: naleśniki budyniowe! Przepis tym razem także znalazłam w internecie i postanowiłam wypróbować coś nowego. Przepis nie jest trudny. Trzeba zmiksować ze sobą 40g budyniu bez cukru z jajkiem i mlekiem, no i smażymy. Taka porcja starczy na dwa pyszne naleśniki. Bardzo mi smakowały z bananem, posypane cukrem pudrem, mm. :) Można także dodać truskawki.


Teraz myślę nad czymś związanym z owocami i czekoladą. Może niedługo coś takiego pokażę! ^^
A więc żegnam się i życzę miłego wieczoru. Do zobaczenia! :)


5 komentarzy :

  1. lubie lato , ale nie lubie już takich upałów zwłaszcza , ze miałam lekcje dzisiaj do 16:05 :C
    obser.od dawna
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę słoneczka. U mnie coś pogoda się popsuła ;/
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę, gdy jest tak gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na to czekoladowe cudo! *_* jest rzeczywiście mega gorąco :<
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!