29 czerwca 2014

I love summer, I love holidays, I love sun.

Helo!
Jak Wam mija pierwszy wakacyjny weekend? U mnie w okolicy grzmi, strasznie leje i zrobiła się wichura. Mam nadzieję, że pogoda wkrótce się zmieni - zrobi się ciepło, ale nie duszno i nie będzie padać. A u Was świeci słońce? :) Dzisiaj przygotowałam krótki tag, którego pytania pożyczyłam od Weroniki. Mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciw. :) Więc zaczynamy!

1. Jaka jest dla Ciebie idealna letnia temperatura?
Hm, około 25-30°C.

2. Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?
Nie opalam się, ale jak już to w ogrodzie. :)

 3. Ulubiony look na lato?
Jeansowe szorty, luźna koszulka i trampki. Ewentualnie jakaś kolorowa sukienka.

4. Ulubiony letni napój?
Zimna niegazowana woda, najlepsza na upał!

5. Wakacje w kraju czy za granicą?
Zawsze wakacje spędzam w pobliżu domu.


6. Obowiązkowy gadżet na wakacje?
Okulary przeciwsłoneczne.

7. Letnie wakacje vs. zimowe ferie?
Letnie wakacje, zdecydowanie. Nie lubię, gdy jest zimno.

8. Gdzie spędzisz wakacje w tym roku?
W domu i ze znajomymi, nigdzie nie wyjeżdżam, przynajmniej tego nie planuję. :)

9. Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?
Pocztówki, pluszaki, figurki i śnieżne kule.

10. Ulubiony smak lodów?
Truskawkowe, czekoladowe, cytrynowe oraz śmietankowe z wiśniową polewą.


Jak Wy byście odpowiedzieli? ;>
Powyższe zdjęcia są z ostatniej "sesji" w Opolu. :)



11 komentarzy :

  1. Taaak zimna woda na lato, idealnie!
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama ma na imie tak jak ty :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy bardzo podobne!
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zdecydowanie wolę wakacje letnie od zimowych :)
    Ślicznie wyglądasz *.*
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczny kolor włosów: )
    U MNIE TEŻ BRZYDKA POGODA:<

    Było by mi miło gdybyś odwiedziła :)
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedziałabym chyba podobnie :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wakacji życzę!

    http://pannadelifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam cię do LBA na moim blogu ;)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedawno robiłam taki tag, mamy kilka podobnych odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA ;)

    everything-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, zapraszam do siebie ;)
    Zachęcam do klikania w baner Sheinside ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!